Transparantie Telefoonabonnementen - Wat is jouw telefoon waard?
22557
post-template-default,single,single-post,postid-22557,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-3.2.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

Transparantie Telefoonabonnementen

Gratis bestaat niet

“Telecomaanbieders moeten klanten duidelijk informeren over het telefoonkrediet en de kosten”, Aldus de toezichthouder Autoriteit Financiële Markten (AFM). De Hoge had eerder bepaald dat een telefoonabonnement gezien wordt als een lening. Omdat er maand voor het telefoon wordt betaalt, afbetaalt. Kortom het telefoon in een abonnement is niet gratis.

Eindelijk transparantie

De abonnementskosten moeten gesplitst.  Hierdoor wordt eindelijk duidelijk wat je betaalt voor data, bel/sms bundel en voor de telefoon. Voor de consument wordt het makkelijker te vergelijken bij de aanschaf van een nieuwe telefoon. Omdat het nu wel duidelijk is hoeveel je voor een telefoon betaalt en voor je bundel. Met deze informatie in de hand kan de consument bij de aanschaf van nieuw toestel veel beter vergelijken.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.